Avui a la classe de TIC em estat parlant de diferentes comunicacions com per exemple la comunicació de signes, el parlat, no verbal, escrita...però principalment de la comunicació audiovisual.
Àudio visual: Comunica sensacions segons emocions que ens transmet.
El color ens expressa diferentes coses. Ex: una nena amb un vestit blanc en un bosc tenebrós saps que li passera algú que la persegueixen ,que la mataran, que l’espantaran... en canvi en la mateixa situació però la noia si va vestida de negre sabem que es la que persegueix la de blanc o que es la dolenta de la pel•lícula.
Àudio visuals: la seva finalitat és causa d’emocions.
http://gestioinformacio.blogspot.com/search/label/v%C3%ADdeo
http://fpcee.blanquerna.url.edu/ntae/docas/triar.asp?docu=doc1001.htm
1er vídeo:
Els documentals o vídeos a l’escola no són eficaços ,el vídeo es potser per recuperació o repàs i s’ha de veure en petit grup no en un gran grup. Perquè diuen moltes dades de cop. Has de prendre apunts, ja que mencionen moltes dades en 4 min en dit 15 anys diferents. Vídeo edició
2on vídeo:
Imatge i so no hi ha ningú que t’expliqui la historia però senten perfectament. Ens queda a la memòria, es pot veure en un grup gran, es pot comentar, ens qüestiona, és una faula, aprenentatge,... es a dir vídeos comunicadors. Treballa correctament el àudio visual.
Power point amb molt de text és igual que el primer vídeo.
Movie Maker: tres passos importants capturar vídeo, editar pel•lícula i finalitzar pel•lícula.
-Mostrar escala de temps.
-Importar vídeo- escritori-importar música
-Editar- transicions
-En la part del audio -Boto dret silenciar
-Crear titol o credits
-Afaguir titul despues del clip selecionat en l'escala de temps.
-Efectos de video
-Tituls o credits al final de la pel.licula(dirigit)
-En la part d’àudio boto esquerra intensificació i atenuacions (perquè la cançó vagui disminuint de volum)
-Guardar i desprès Guardar en el equipo examinar per veure altres carpetes (qualitat 720x 576)
Youtube.com( fer un compte)grandària ideal 720x 576.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada