-Treballa a una escola Alacant.
- Mi escuela sabe a naranja aconsegueix el premi Aula al millor llibre d'educació i divulgació.
-Mestra i pedagoga.
-També fa poesia, versos...
-És membre de la revista infància.
-Associació mundial per a la salut mental infantil.
-És Valenciana.
-És forma pel.lícules i hipòtesis quan el nen vol connectar amb ella dient que a ell li agrada'n les seves arracades, per ella és un regal.
-No li agrada que la idealitzin
-És una dona apassionada, imprevista, temperemental, no estable, exagerada, no es plana, imaginativa, ràpida, curiosa, etc.
-Tindre coses apuntades en un paper et dona seguretat, encara que al final no miris el paper.
-Ens explica com va acabar parlant dels animals, aprofitant que van entrar un parell de mosques a la classe. I no de la manera típica que la majoria de professors ho expliquen als seus alumnes.
-Primer explica un conte perquè el coneguin, el repeteix un altre dia perquè si identifiqui i el reparteix finalment perquè se l'aprenguin.
-La curiositat be de la seva escolta.
-Explica moltes anècdotes viscudes, però realment explica el que es vol fer arribar amb aquesta conferencia d'una manera més amena perquè ens interessi tothom l'escolti.
-Em de tindre molts recursos però sempre em de tindre en comte que els recursos personals sempre els portem a sobre ens surten automàtics i més naturals que el recursos d'altres persones.
-Quan explica el joc dels mestres que sempre posa el mestre el nen més tímid o més dèbil, és a dir que la professora mana per fer els grups,en canvi el dia següent manen els nens dient qui farà de mestre.
- En temes com la mort, el sexe, els reis... se'ls a de mentir o no?
-S'ha de tindre paciència, creativitat, imaginació...
-Personalment em va fer molta gracia quan li explica el nen que era la gelosia i li diu que ell de gelosia en tenia molta.(paraules textuals del nen: yo de eso estoy lleno!)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada