Els meus apunts de taquígrafa del debat:
Presentacions:
Estrella: Està claríssim llenguatge publicitari enganxa i atrapa... reflexiva el mon en si mateix diverteix
Ada: Llenguatge poesia creativitat presentació molts recursos aquest llenguatge pot utilitzar molt moments com molts jocs, cançons, poesia està present diàriament
Bada Bada Badalona
l'ona l'ona de la mar
mar de mar de Mar de Plata
Plata plata d'enciam
Anna B. :El llenguatge quotidià és el primer que s’aprèn i ens envolta dia dia a la nostre vida quotidiana .
Debat:
Anna A. : Perquè creieu que el llenguatge poètic és important?
Mònica: Perquè sembla que no però el veiem molt llunya i amb l’espectacle em vist que no. Com les cançons de nens petits que no ens pensàvem que era poesia.
Alba: és un llenguatge recumanador.
Dani: la poesia va molt més enllà.
Ada: el ritme és molt més...
Dani: Oblidar la poesia seria com oblidar el holocaust a anat enriquint al llarg de la seva vida.
Alba: Els altres llenguatges molts cops tenen la necessitat del llenguatge poètic.
Abel: la poesia és molt més, va molt més enllà que un t’estimo es millor una poesia de amor que li agradarà molt més a una dona.
Estrella: Una imatge val més que mil paraules.
Berta: darrera fons de...
Maria: per el llenguatge poètic en de treballar per formar o per fer una frase, en canvi el quotidià o diu tal qual no té un treball previ.
Eulàlia: tal com o penses ho dius.
Anna:
Ada: em de pensar en que la rima no es lo més important sinó el ritme.
Blanca: No cal se poeta per fer poesia.
Anna:
Mònica:
Anna: no només a la poètica hi ha rima, a les preguntes també, no només està en els llenguatge poètic o el llenguatge publicitari.
Dani
Anna: no sa de pensar, és més espontani.
Dani: No a de ser espontani, el rap conte poesia també.
Ada: el llenguatge publicitari aboca musicalitat per enganxar i per això utilitza el llenguatge poètic.
Mari: no només utilitza el llenguatge poètic.
Berta: tots els llenguatges utilitzen el llenguatge quotidià.
Abel: Una imatge pot ser pura poesia.
Ada: el llenguatge quotidià de que no sa de defensar sa de aprendre dia a dia però si tu estudies dia a dia la poesia...(?)
Cristina: El llenguatge publicitari necessita el llenguatge quotidià per comunicar-se.
Anna: si sempre des de petits sempre em poesia . Primer s’ha d’estudiar el quotidià per poder desprès aprendre els dos altres.
Anna goz. : El llenguatge publicitari pot transmetre igual.
Mònica: El llenguatge poètic cada autor cada u el pot interpretar de diferents maneres i en canvi el quotidià no.
Cristina: És el llenguatge més proper a la persona, perquè la tens davant i pot veure la cara.
Abel: alguna pot veure...
Dani : expressem els nostres sentiments, la publicitat en canvi els manipula.
Natàlia: la publicitat t’ensenya a tindre bons hàbits i t’ensenya a ensenyar bé.
Mari: No només es tracte de vendre un producte en el llenguatge publicitari.
Anna li diu a el poètic que en dit que el llenguatge no és important...
Abel: nosaltres no em dit això em dit...
Anna: vida sana o una bossa de gimnàs ens ensenya i no vol vendre cap producte ni res però és perquè estiguis millor.
Dani: no ho fan per tu
Marta: Els anuncis de transit t’ensenyen. no venen.
Berta: té poques coses a ensenyar, perquè el seu objectiu és que tu compris aquest producte.
Estrella: el llenguatge publicitari té la capacitat de convenç-se.
Abel: Apart d’enganyar intenta convenç-se i els que diuen que són bons han de treure el per punts i posar una cosa obligatòria perquè es respecti.
Maria: el publicitari amb la vida sana o les dones maltractades que només estan mentalitzar a la gent d’algun que passa.
Ada: el llenguatge publicitari...
Irene: Tots tres tenen el mateix canal?
Abel: oral i visual el publicitari
Anna: Mitjançant tu
Ada: un espectacle que amb la vista amb l’oïda parlant xiulant ho expressaven s’expressa mitjançant tots els sentits.
Cristina: mitjançant només un llenguatge poètic?
Ada: Una cosa quotidiana no vol dir que sigui quotidià
Cristina: Mitjançant poesia
És més important el quotidià que el poètic tots tenen la mateixa importància bueno primer el quotidià desprès el poètic i final publicitari.
Cristina:
Berta:
Estrella: estan els dos llenguatges dins del publicitari.
Blanca: sense el llenguatge poètic no faria res. Té la mateixa importància tots són importants (silenci) potser dels tres és el més important.
Mònica: necessiten un de l’altre es va expressar algú quotidià en poesia eslògans en poesia.
?:Que et ven la poesia
?:Amor, Esta en publicitari
Maria: una frase quotidiana ven ordenada i ven posada
Eulàlia: El quotidià és el més important perquè és el primer que aprens
Dani : Un anunci no t’arriba a transmetre.
Anna: Un anunci no et pot arribar? (dirigida al Dani)
Cristina: Tots tres arribeu a una conclusió en definitiva: viuen tots sota el mateix sostre.
Ada: un debat encara que tinguin raó no se li a de donar la raó.
dimarts, 8 de desembre del 2009
Debat (taquígrafa)
Etiquetes de comentaris:
Apunts,
Comunicació oral escrit i digital,
Exercici Pràctic
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada