Tota la informació que disposem del diccionari que en va tocar, hem de crear una barrejar de coneixements amb les cinc paraules.
Llenguatge publicitari: vendre a través del llenguatge publicitari, les definicions i quin diccionari és.
Llenguatge poètic: crear una construcció poètica podem incloure definicions, qui va crear diccionari.
El llenguatge quotidià: Crear un petit text en llenguatge quotidià.
Ens hem dividit en els mateixos grups de la última activitat que vam fer a comunicació oral, escrita i digital que correspon a la dels diccionaris. Dins del meu grup, hem fet tres subgrups de cinc persones perquè ens dones temps a fer-ho tot. Així ens assegurem de realitzar una tasca coordinada i suficientment elaborada.
Ho hem exposat amb aquest ordre:
Llenguatge publicitari:
Les segones parts mai han estat bones, queda’t amb el primer. Pompeu Fabra, l’origen.
Llenguatge quotidià:
Escena--> Al vago de tren que llegeix al diari exclama embotat amb el seus grup d’amics.
-Coneixeu qui és el Pompeu Fabra?
-Aquell va que dir comunicar era entrar en relació amb algú?
-Amb! Si! la preposició que denota una acció comuna
-A mi em sona perquè el vam treballar a l’escola.
-Aquest establiment on s’ensenya que lluny que ens queda
-Amb aquesta conversa que s’ha atreveixin a dir que els adolescents som infantils i que els nostres actes son propis dels infants.
-Avui hauria de arribar aviat a casa!
-Dintre de poc temps arribarem a la nostra parada.
Llenguatge poètic:
POMPEU
Oh! Pompeu Fabra,
Mira que tu també vas tenir una infància...
Pioner en el teu conjunt de paraules
Ens has fet d’escola.
Una a una definides les paraules
Fas la nostra doctrina literària
Amb les teves sabies definicions
Base de les nostres primeres coneixences
Rebràs la nostra visita
Aviat, potser demà.
Paraules que havíem d'utilitzar:
- Comunicar: fer que un altre participi, fer que sigui comú a ell i a nosaltres, transmetre. Entrar en relació , en comerç d’idees, interessos, etc amb algú.
- Infantil: pertanyent o relatiu ala infància o l’infant. Propi d’un infant.
- Escola: Establiment on s’ensenya. El conjunt dels deixebles que segueixen una mateixa doctrina filosòfica, literària, artística, etc la doctrina mateixa.
- Amb: preposició que denota una situació comuna, d’acompanyament, la concurrència a una acció, el contacta de d’instrument, el mitjà.
- Aviat: adverbi, dins poc temps, sense tardar.
.
dimecres, 16 de desembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada